.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخشش شمالی ها در مسابقات کشتی آزاد جهان

صادق گودرزی کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم کشورمان با پیروزی بر "مراد گایداروف" دارند‌ه‌ مدال برنز المپیک پکن از بلاروس با شایستگی به مدال برنز جهان دست یافت.

به گزارش مهر، صادق گودرزی که روز گذشته به ترتیب کشتی‌گیرانی از مجارستان، قزاقستان و کره‌ جنوبی را شکست داده بود در مرحله نیمه‌نهایی در یک کشتی نزدیک نتیجه را به "دنیس چارگوش" از روسیه واگذار کرد و به دیدار رده‌بندی این وزن راه یافت.

گودرزی شب گذشته در دیدار رده‌بندی وزن 74 کیلوگرم مسابقات جهانی دانمارک موفق شد با شایستگی و در دو تایم با نتایج (یک برصفر) و (3 برصفر) مراد گایداروف، دارنده‌ مدال برنز المپیک 2008 پکن را شکست دهد و در نخستین حضور خود در رقابت‌های جهانی بزرگسالان صاحب مدال برنز شد.

در این وزن دنیس چارگوش از روسیه با پیروزی بر "شمس‌الوار شمس‌الوارایف" از آذربایجان به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت و دیگر مدال برنز این وزن را "سوشیل کومار" از هند با غلبه بر "الکساندر بورکا" از مولداوی به دست آورد.

بدین ترتیب تیم ملی کشتی آزاد ایران در چهل و یکمین دوره رقابت‌های جهانی در کشور دانمارک با کسب یک مدال طلا توسط مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم از استان مازندران ، یک مدال نقره توسط فردین معصومی در وزن 120 کیلوگرم از گیلان ، یک مدال برنز توسط صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم، دو مقام پنجمی توسط سید مراد محمدی از استان مازندران و سعید ابراهیمی در اوزان 60 و 96 کیلوگرم و یک مقام دهمی توسط حسن رحیمی در وزن 55 کیلوگرم با 40 امتیاز پس از تیم‌های روسیه و آذربایجان به مقام سوم جهان دست یافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.